Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.10.2015. 13:58
Nabavka hemijskih sredstava i pribora za laboratoriju i tehnologiju vode
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
247-1-1-144-3-175/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJKP "VODOVOD I KANALIZACIJA" D.O.O.
IDB/JIB 4200151950004
Kontakt osoba Amel Kadrić
Adresa Jaroslava Černija br. 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 200-313
Faks (033) 200-313
Elektronska pošta amelk@viksa.ba
Internet adresa www.viksa.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Hemijska sredstva i pribor za laboratoriju i tehnologiju vode
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Dato u TD
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
10.11.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
5KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.11.2015. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 17.11.2015. 12:30:00
Adresa i mjesto Terezije br.38
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuđači imaju mogućnost uvida u TD prije otkup . Uplate za TD izvršiti u korist UniCredit banke na žiro račun br.338-900-
22082747-53 uz oznaku '' za otkup tenderske dokumentacije'' ili na Glavnoj blagajni KJKP'' ViK'' d.o.o Sarajevo Ul.J.Černija
br.8.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Belma Lojić
Adresa Terezije br. 38
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 200-313
Faks (033) 200-313
Elektronska pošta belmal@viksa.ba
Internet adresa www.viksa.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Belma Lojić
Adresa Terezije br. 38
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 200-313
Faks (033) 200-313
Elektronska pošta belmal@viksa.ba
Internet adresa www.viksa.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Amel Salihagić
Adresa Jaroslava Černija br. 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 237-655
Faks (033) 200-313
Elektronska pošta amels@viksa.ba
Internet adresa www.viksa.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Mikrobiološke podloge
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Dato u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33698100-0 Mikrobiološke kulture
III Ukupna količina ili obim ugovora
dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO ugovornog organa u Sarajevu
VI Dodatne informacije
Dato u TD
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
reagensi za DR/2000 HACH portabl laboratoriji
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Dato u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33698100-0 Mikrobiološke kulture
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO ugovornog organa u Sarajevu
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Analitika d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Sarajevo
-
HEMIJA PATENTING d.o.o Lukavac - Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
HEMING-HERCEGOVINA d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 56 89245 Gacko
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Messer Tehnoplin d.o.o. Sarajevo - Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
ROBOT GENERAL TRADING Co d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta br. 41 71000 Sarajevo
-
NALCO Österreich G.m.b.H. Wien - Handelskai 92, Rivergate D1/OG4 1200 Wien
-
KEMOKOP d.o.o. Tuzla - Mehmedalije Maka Dizdara, PZC Stupine da B-11 75000 Tuzla
-
SINEKS LABORATORIJA d.o.o. Banja Luka - Ulica Vasilija Ostroškog broj 1 78000 Banja Luka
-
DROBEX d.o.o. Berkovići - Žrtava fašističkog terora bb 88363 Berkovići
-
Patenting d.o.o. Beograd - Novosadski autoput br. 53 11080 Beograd - Zemun
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža